OK1KOB

OK1KOB Radioklub ZVIČINA, VÍTEJTE!

Klubový den je každé pondělí v Tramvaji, více naleznete na stránce kontakty. Přijďte mezi nás!

Julius "Jula" Šrůtek, OK1WW ex OK1XWW, SK

Náš kamarád Jula, OK1WW, nadšenec radioamatérství, který každé QSO považoval za dokončené teprve poté, co se oba účastníci spojení navzájem navštívili ve svých QTH, zemřel v úterý 19. března 2024 ve věku 84 let.
Jula byl po léta vzorným pokladníkem našeho radioklubu a současně léta na dvoumetru moderoval dědkokroužky i podvečerní rundy našeho klubu. Za vše, co pro náš radioklub udělal, mu děkujeme a nezapomeneme.

Jula, OK1WW, SK 2024

Karel Rulf, OK1XOR, SK

Mám tu smutnou povinnost oznámit Vám, že náš kamarád Karel, OK1XOR, vášnivý radioamatér a jeden z nejaktivnějších a nejobětavějších členů radioklubu OK1KOB, navždy vypnul svoji stanici.

Karel Rulf se před druhou světovou válkou vyučil elektrikářem a mechanikem u firmy Hamza na náměstí Republiky číslo ppopisné 100 ve Dvoře Králové nad Labem. Tam se mimo jiné montovaly motocykly Harley Davidson ze stavebnic dodaných z Ameriky.

Již v té době poznal kouzlo rádiových vln a krátkovlnných vysílačů. Mimo jiné se stýkal s jedním z prvních královédvorských radioamatérů a pilotů Ottou Löwenbachem, synem místního továrníka a velkoobchodníka, který kvůli svému židovskému původu později tragicky skončil v koncentračním táboře. Po válce Karel pokračoval v elektrikařině jak profesně tak amatérsky. Jakmile to bylo možné, na počátku padesátých let složil své první radioamatérské zkoušky a spolu s kamarády založili královédvorský radioklub OK1KOB.

Celý život byl vášnivý radioamatér a jeden z nejaktivnějších a nejobětavějších členů dodnes živého radioklubu, jeho stanice OK1XOR byla slyšet v éteru ještě před několika dny.

Karel se velmi těšil, jak v červenci společně oslavíme dožití jeho 99 let. A pevně věřil, že přijde i ta stovka.

Karel, OK1XOR, SK 2024

Testování skládací YAGI antény

OK1KOB vyvíjí na Zvičině sem tam nějakou činnost a tak mi Zdeněk OK1VZR poslal obrázky z testování skládací yagi antény na 70cm pro Sota a Ham Satelity.

OK1VZR Zvičina 2024

OK4KOB/MM aneb 50 let od prvního vyplutí plachetnice LYRA

Letos uplyne již 50 let, co jsme poprvé vypluli na moře. Pro první plavbu jsme vybrali Jaderské moře, přístav Rijeka a to s naší plachetnicí Lyra o délce 7,30 metrů. Propluli jsme Jadranem k Šibeniku. Navštívili jsme mnoho krásných ostrovů, dokonce i neobydlené ostrovy Kornaty. Plavbu jsme ukončili opět ve Rijece.

Již v dalším roce jsme stanuli v Rumunské Sulině v deltě Dunaje a vyrazili Černým mořem, propluli Bosporem, Marmarským mořem a Dardanelami do modrých vod Egejského moře. Navštívili jsme opět množství krásných ostrovů. Dopluli do vod Jadranu a tím jsme vlastně obepluli Balkánský poloostrov. V dalších letech jsme vyplouvali opět z delty Dunaje, dvakrát již s větší plachetnicí Lyra 2. Na těchto plavbách ve Středomoří jsme se seznamovali a zdokonalovali v námořním řemesle.

Při druhé plavbě jsme propluli Středozemním mořem k Gibraltaru, přistáli na Kanárských ostrovech, a po Vánocích pokračovali Atlantikem. Po 28 dnech se před přídí objevil nádherný ostrov v Karibském moři, Martinik. Navštívili jsme několik ostrovů, mezi nimi Guadeloupe a Barbados. Po zaslouženém odpočinku jsme se vydali po okraji tlakové výše, kormidlovali k severu, propluli Bermudským trojúhelníkem. Po zakotvení na Madeiře jsme se již cítili opravdovými námořníky. Po kratším odpočinku jsme se vydali k Azorským ostrovům a na nich vyčkávali příznivé podmínky pro vyplutí do Anglie. Před námi se vlnil Biskajský záliv, mezi námořníky zvaný pytel bouří. A skutečně po týdnu nám Poseidon ještě ukázal co dovede. Po 14 dnech jsme přistáli na prahu Lamanšského průplavu, nejfrekventovanější vodní cesty, kterou jsme se dostali do Hamburku, naložili loď na nákladní člun a plavbu ukončili.

Na této cestě jsme poznali mnoho přátel, vyslechli i slova obdivu k naší plavbě, doma nás pak čekaly rozsudky okresního a krajského soudu za emigraci.

Bedřich nakonec požádal o vystěhování a ověnčil svoje mořeplavectví cestou kolem světa se svojí kamarádkou Irenou.

Petr se pak po získání zabaveného pasu a hlavně po zrušení výjezdních doložek se zúčastnil s Bedřichem a s Irenou společné plavby Velkou útesovou barierou, části Korálového moře a přeplutí Indického oceánu.

Bedřich Skála OK1HOB a Petr Skála OK1HOC

OK4KOB/MM

Vlevo Béda OK1HOB, vpravo Petr OK1HOC.

Plachetnice LYRA.

Návštěva u přátel z OK1KMP v Nové Pace

V pátek 19. ledna 2024 jsme se na pozvání přátelského radioklubu OK1KMP zúčastnili setkání novopackých radioamatérů. Také letos proběhlo setkání v přátelském ovzduší v příjemném prostředí Novopackých sklepů. Za náš radioklub se zúčastnili OK1UKY Jirka, OK1IFD Dana, OK1TKO Ondra + Hela, OK1PII Petr, OK1MKD Josef + Jana. Děkujeme za pozvání.

PF 2023

OK1KOB PF 2023

Jménem klubu OK1KOB všem jen to nejlepší.

Zdeněk Kábrt, OK1AIK, SK

Po dlouhé a těžké nemoci Zdeněk zemřel ve středu 15. listopadu 2023 ve věku 83 let.

Ahoj kamarádi a přátelé, dovoluji si oznámit Vám, že tradiční

VÁNOČNÍ SETKÁNÍ OK1KOB 27. prosince 2023

se letos opět koná v MOTORESTu Výšinka nedaleko Hajnice a Kocbeře.

Termín je obvyklý:
STŘEDA 27. prosince 2023. Začátek v 17.00 hodin

Motorest Výšinka

Pro přespolní: je to zhruba uprostřed mezi Dvorem Králové nad Labem a Trutnovem na nejvyšším bodě hlavní silnice první třídy číslo 37 z Jaroměře do Trutnova. Výborně dostupné na dobře udržovaném tahu i za horšího počasí. Spousta místa k parkování, skvělá kuchyně i obsluha.

MAPA (odkaz na mapy.cz se otevře v novém okně).

Moc se těšíme na viděnou!

Polní den 2023, OK1KOB

Také konečné výsledky "dospělého" Polního dne nám také udělaly velikou radost.

OK1KOB

Diplom za kategorii 145 MULTI 6H.

SETKÁNÍ VÁCLAVICE 2023

Za náš radioklub OK1KOB se zúčastnili Jirka OK1UKY + XYL Dana OK1IFD, Petr OK1PII + XYL, Josef MKD, Ondra OK1TKO + XYL Hela. Jako každoročně zdařilé setkání.

Václavice - radioamatérské setkání 2023

Foto (C) Eda OK1UUK

podzimní SETKÁNÍ VÁCLAVICE 2023

Dobrý den kamarádi, dovoluji si Vás pozvat na tradiční setkání ve Václavicích č.p. 5 ( mapka)

Setkání se bude konat v sobotu 23. září 2023 od 9 hodin. Těším se na viděnou se všemi.

73! GL Milan OK1DWC a Eda OK1UUK

P.S.: Prosím pošlete informaci kdo plánujete přijet, protože je potřeba zajistit občerstvení. Děkuji. Samozřejmě můžete tuto pozvánku dál rozšiřovat.

Hospoda U Syrůčků ve Václavicích - pozvánka

Polní den mládeže 2023, OK1KOB

Konečné výsledky Polního dne mládeže nám a hlavně naší mládeži udělaly neobyčejnou radost.

OK1KOB

Diplom za kategorii 145 SINGLE N.

Diplom za kategorii 145 SINGLE.

Polní den mládeže 2023, OK1KOB

Po roce jsme se opět zúčastnili PD mládeže na dvoumetru. A zase to vypadá na dobré umístění.

Závod ...

OK1KOB

Předběžný výsledek v závodě po uzávěrce příjmu soutěžních deníků.

OK1FXX/M

Stanoviště a DX mobilní anténa OK1FXX/M při rozdávání bodů v PDM a PD z JO70VK.

Polní den 2023, OK1KOB

Hlavní závod na 144 MHz jsme opět odjeli v kategorii 6 hodin. Dá se říct, že docela úspěšně :-)

OK1KOB

Polní den na Zvičině v roce 2023.

Předběžný výsledek v závodě po uzávěrce příjmu soutěžních deníků.

SETKÁNÍ VÁCLAVICE 2023

Setkání se bude konat v sobotu 10. června 2023 od 9 hodin. Těším se na viděnou se všemi.

Hospoda U Syrůčků ve Václavicích - pozvánka

Julius Reitmayer, OK1NE, SK

OK1NE SK

Radioamatérské dýchánky v okolí

Od Vládi OK1VTR jsme dostali následující pozvánku:

Zdravím kamarádi, přátelé radiových vln.
Domluvili jsme se, že pravidelná setkání ( radioamatérské pivní dýchánky ) budeme pořádat pravidelně
v Jaroměři v restauraci Corrado každou druhou středu v měsíci v 16:30 hodin. Začínáme tuto středu 08. března 2023!
( 50.4741075N, 16.1463322E, nedaleko zastávka autobusu Husova a před restaurací je velké parkoviště )
Přepošlete prosím dále, děkuji.
Za organizační výbor Vláďa OK1VTR

P.S. Poznámka pro info:
Dvůr Králové každé pondělí (Tramvaj).
Dobruška poslední úterý v měsíci.
Police nad Metují každou druhou středu.
Jaroměř každou druhou středu v měsíci.

Přátelské posezení u OK1KMP

Na den 27. ledna 2023 jsme byli všichni pozváni na přátelské posezení radioklubu OK1KMP, který jak jistě všichni víte, je naším přátelským radioklubem. Z našeho klubu se této velmi zdařilé akce zúčastnili Dana OK1IFD, Jirka OK1UKY, Petr OK1PII hospodář klubu, Ondra OK1TKO + YL Hela, Pepa OK1MKD + YL Jana.

Trochu nás mrzelo, že nebyla větší účast z našeho radioklubu. Tak snad příště. Zavzpomínali jsme na časy minulé a současně poblahopřáli soutěžnímu týmu OK1KMP za 2. místo v Provozním aktivu v rámci České republiky. Nějaké fotky z této akce jste dostali na kolektivní adrese OK1KOB

OK1KOB u OK1KMP

Na návštěvě u OK1KMP, děkujeme za hezký večer!

PF 2023

OK1KOB PF 2023

Jménem klubu OK1KOB všem jen to nejlepší.

Ahoj kamarádi a přátelé, dovoluji si oznámit Vám, že tradiční

VÁNOČNÍ SETKÁNÍ OK1KOB 27. prosince 2022

se letos opět koná v MOTORESTu Výšinka nedaleko Hajnice a Kocbeře.

Termín je obvyklý:
ÚTERÝ 27. prosince 2022. Začátek v 17.00 hodin

Motorest Výšinka

Pro přespolní je to zhruba uprostřed mezi Dvorem Králové nad Labem a Trutnovem na nejvyšším bodě hlavní silnice první třídy číslo 37 z Jaroměře do Trutnova. Výborně dostupné na dobře udržovaném tahu i za horšího počasí. Spousta místa k parkování, skvělá kuchyně i obsluha.

Moc se těšíme na viděnou!

Úspěch Jakuba v Polním dnu mládeže 2022, OK1KOB

Polní den mládeže letos sám odvysílal Jakub z kroužku mládeže pod dozorem Pecy, OK1DIE. A vedl si na Zvičině velmi dobře, vyhrál.

OK1KOB

Diplom a zlatá medaile pro Jakuba.

Setkání ve Václavicích

Dobrý den kamarádi, dovoluji si Vás pozvat na tradiční setkání ve Václavicích č.p.: 5 ( mapka)

Setkání se bude konat v sobotu 17. září 2022 od 9 hodin. Těším se na viděnou se všemi.

Hospoda U Syrůčků ve Vaclavicích - pozvánka

73s Beda, OK1FXX

Karel, OK1XOR, oslavil 97. narozeniny!

OK1XOR

Hodně zdraví, Karle!

Polní den mládeže 2022, OK1KOB

V letošním roce jsme se opět zúčastnili PD mládeže.

Závod odjel Jakub z kroužku mládeže pod dozorem Pecy, OK1DIE. A vedli si velmi dobře, mají 40 QSO.

OK1KOB

Předběžný výsledek Jakuba v závodě po uzávěrce příjmu soutěžních deníků.

Polní den 2022, OK1KOB

Hlavní závod jsme odjeli v kategorii 6 hodin a to pro naprostý nedostatek operátorů. Zasáhla nemocnost a nedostatek času. Největší část závodu odjel OK1TYR Ivoš a OK1MKD Josef. Celkem jsme měli 140 QSO, což je na 20 Watů slušný výsledek.

V sobotu bylo velmi pěkné počasí a tak se nás sešlo v podvečer asi 8 lidí na pokec. Všichni jsme kladně ohodnotili stav Boudy o který se starají kamarádi z přátelského klubu OK1KMP. Vše rozebereme v pondělí v Tramvaji. Pro připomenutí, scházíme se každé pondělí v 17.30 hod. Vzhledem k teplému počasí máme vždy zamluven venkovní stůl. Proberou se různá témata a jak říká Bedřich OK1FXX občas dojde i na ta amatérská. Těšíme se na Vaši návštěvu.

OK1KOB

Polní den na Zvičině v roce 2022. Mikrofon obsluhuje Ivoš, OK1TYR.

Polní den na Zvičině v roce 2022.

Předběžný výsledek v hlavním závodě po uzávěrce příjmu soutěžních deníků.

Jan "Honza" Bednář, OK1EV, SK

Honza, OK1EV, nás opustil ráno v sobotu 22. května 2022.

Honza byl zakládajícím členem a dlouholetým vedoucím operátorem klubové stanice OK1KOB ve Dvoře Králové nad Labem. Amatérské rádio bylo jeho velkým celoživotním koněm, byl do posledních let aktivním telegrafistou a krátkovlnným amatérem. Nezapomenutelné jsou jeho kouzla a vtípky, které při každé příležitosti rád předváděl.

OK1KOB - OK1EV

Honza, OK1EV.

Pozvánka na setkání do Václavic

Dobrý den kamarádi, dovoluji si Vás pozvat na tradiční setkání ve Václavicích, které se bude konat po dvouleté odmlce. Setkání se bude konat v sobotu 25. června 2022 od 9 hodin. Těším se na viděnou se všemi. 73! GL Milan OK1DWC a Eda OK1UUK. P.S.: Prosím pošlete informaci kdo plánujete přijet, protože je potřeba zajistit občerstvení. Děkuji Samozřejmě můžete tuto pozvánku dál rozšiřovat.

Pozvánka Václavice 2022

Pozvánka na setkání. Foto OK1UUK.

Čarodějnice na Zvičině

Zdravím přátelé. Dne 30. dubna 2022 jsme byli pozváni radioklubem OK1KMP na přátelské posezení na vysílací středisko na Zvičině u příležitosti pálení čarodějnic. Z našeho klubu se zúčastnili 4 členové se svými manželkami. Bylo to příjemné posezení u ohně s opékáním špekáčků. Trochu nás zaskočila malá účast našich členů, i když pozvánka byla zaslána prostřednictvím kolektivní adresy našeho klubu OK1KOB. Při této příležitosti jsme řešili různé otázky týkající se spolupráce obou našich klubů. Děkujeme chlapcům z OK1KMP za zorganizování tohoto setkání a doufáme, že nebylo poslední. Na fotky z této akce se můžete podívat na stránkách OK1KMP.

Čarodějnice OK1KMP a OK1KOB na Zvičině

Za dokumentační fotku zřetelně vystihující letošní vrchol aktivity našeho klubu děkujeme teamu OK1KMP.

Zajímavá lokátorová mapa od SM7LCB

Neváhejte vyzkoušet lokátorovou mapu SM7LCB, je prostě boží. Ovládání je snazší jak jednoduché, zcela intuitivní, snad netřeba popisovat.

UBA 75 On The Air Event

Jirka, OK1UKY, splnil za náš radioklub další, tentokrát diamantovou verzi diplomu UBA 75.

2022-diamantový diplom UBA pro OK1KOB.

Diamantový diplom UBA 75 On The Air Event.

UBA 75 On The Air Event

Díky neustávající aktivitě aktivitě Jirky, OK1UKY, získal náš radioklub zlatý diplom UBA 75.

2022-zlatý diplom UBA pro OK1KOB.

Zlatý diplom UBA 75 On The Air Event.

UBA 75 On The Air Event

Díky aktivitě Jirky, OK1UKY, získal náš radioklub i stříbrný diplom UBA 75.

2022-stříbrný diplom UBA pro OK1KOB.

Stříbrný diplom UBA 75 On The Air Event.

UBA 75 On The Air Event

U příležitosti 75. výročí UBA (Royal Belgian Amateur Radio Union) je v průběhu měsíců ledna a února aktivních více než 60 stanic se speciální předvolbou ON75. Při té příležitosti je vydáván diplom za spojení s těmito stanicemi. Díky aktivitě Jirky, OK1UKY, získal tento diplom i náš klub.

2022-bronzový diplom UBA pro OK1KOB.

Bronzový diplom UBA 75 On The Air Event.

PF 2022

Jménem klubu OK1KOB všem jen to nejlepší přeje

Naše mládež odjela 2.etapu vánočního závodu

Za 3 hodiny udělali 88 QSO, na děti velice slušný výkon.
Best DX I3MEK z JN55HJ QRB 677km
Další závod (FM kontest) se koná 8.1.2022, tak snad se ponese ve stejném soutěžním duchu. Díky všem, kteří s OK1KOB udělali QSO.
Díky vedoucím radiokroužku za dopravu dětí na kótu Zvičina.
HNY!

PS: Zatím jsme na 7. místě (není zohledněno, že se jela jen 1 etapa a obsluha stanice mládeží)
vanocnizavod.nagano.cz

73! Jirka OK5XT

setkání OK1KOB - instrukce na 27. prosince, je to PONDĚLÍ

Ahoj přátelé,
setkání spolku OK1KOB se letos koná 27. prosince, je to PONDĚLÍ
a začátek posouváme na 16.00 hodin (já tam budu už po třetí hodině, takže můžete přijet i dříve).
Začátek jsem posunul zejména proto, že řada přihlášených je z relativně vzdálených míst. Tak aby stihli pohodově dojet domů.

Setkání je bez jakýchkoli restrikcí v soukromém klubu bývalých autobusáků a řidičů kamionů ČSAD ve Dvoře Králové nad Labem.

Na čepu máme KOZEL, nealko je flaškované, šťopičky dle výběru. Pro žaludek pak vaříme poctivou dršťkovou, bramboráky a pečeme maso v komíně. Jak jsme my, řidiči kamionů a autobusů v ČSAD byli zvyklí. Pokud by někoho můj výběr zcela zklamal, dejte mi vědět, ale polepšit se letos už nedovedu.

Malá tombola jako obvykle, za příspěvky do ní předem děkujeme.

Pro podrobnosti si pište na můj email.
Všichni budete vítáni!

2021-setkání-OK1KOB

Jan "Honza" Vondráček, OK1XHV, SK

Výborný technik a skvělý kamarád Honza, OK1XHV, zemřel ráno v úterý 7. prosince 2021.

OK1KOB - OK1XHV

Honza, OK1XHV.

Jiří Žižka, OK1GT, SK

Zemřel v neděli 5. září 2021 v úctyhodném věku 86 let.

OK1KOB - OK1GT

Jirka, OK1GT.

Jirkův QSL lístek, kterým potvrdil CW spojení na 14 Mc s W8OYI dne 28. května 1965 v 00.44 GMT.

FM pohár, OK1KOB

V sobotu 10. července, týden po Polním dnu se kluci z našeho radiokroužku ve složení Jakub, Josef a Vojtěch zúčastnili závodu opět ze Zvičiny na dvoumetru i sedmdesátce.

Polní den mládeže 2021, OK1KOB

Letošní účast kluků Josefa a dvou Jakubů z našeho radiokroužku, 3. července 2021. Vysílání ze Zvičiny na dvoumetru i sedmdesátce.

Podle nahlášených výsledků jsou kluci zatím na dvoumetru na 11. místě, na sedmdesátce na 5. místě. Moc díky všem, co se na tom všem podíleli (všechny protistanice, kluci z kroužku, jejich doprava na kopec a zpátky, práce stavební roty zušlechťující boudu na Zvičině, zápůjčky a stavba zařízení, dozor při vysílání, postcontestové zpracování a odeslání deníků)! Když se to nevypíše, vypadá to tak úplně samozřejmě a jednoduše ...

OK1KOB - PDM 2021

OK1KOB - Celé pracoviště na dva metry. Do rádia se mračí Jirka OK5XT se synkem Josefem, zapisuje Jakub a přístrojem dnes zasluhujícím obdivu dokumentuje na věčné časy další operátor Jakub. foto Peca OK1DIE.

OK1KOB - na dvoumetru s tahákem v ruce závodí Jakub, v pozadí pochvalně mručí Ivoš, OK1TYR. foto Peca OK1DIE.

OK1KOB - PDM 2021, pracoviště pro 70 cm. Zleva radí Jirka OK5XT, operátoři Jakub a Josef. Za povšimnutí stojí zejména k dokonalosti dovedený anténní systém, takzvaný multibeaming, který je tak promyšlený, že s anténou netřeba vrtět. Zisk celého systému je tak obrovský (napájecí koaxiální kabel má tak malý útlum, že být ještě delší tak zesiluje), že to v PDM vypadá na 5. místo a v "dospělém", kde přece jen k rádiu zasedli i ostřílení borci dokonce na 3. místo. foto Peca OK1DIE.

OK1KOB - PDM 2021

OK1KOB - v pásmu 70 cm u mikrofonu válí Jakub. foto Peca OK1DIE.

OK1FXX/M - PDM 2021

Takhle jsem v PDM rozdával body ze Zálesí - JO70VJ. Beda, OK1FXX.

Polní den 2021, OK1KOB

Podle nahlášených výsledků zatím dvoumetr na 2. místě, sedmdesátka na 3. místě, obojí v kategorii 6 hodin.

OK1KOB - PD2021

OK1KOB - závodní tým při obvyklém maximálním soutěžním nasazení. Zvičina červenec 2021.

Jarda, OK1MIZ SK

OK1MIZ SK

Jarda Holý, OK1MIZ z Lánova je SK.

PF2021

PF 2021 OK1KOB

Krásné Vánoce a do dalšího roku hlavně pevné zdraví.

SETKÁNÍ 2020

Jako každý rok se v pravidelném termínu, letos v neděli 27. 12. 2020 sešel náš spolek s přáteli i nepřáteli. Účast poznamenala zejména značná absence domácích. Nicméně nálada byla výtečná a zúčastnění se přes dřívější začátek rozešli do svých domovů až po "policejní hodině".

OK1KOB setkání 2020

Momentka ze setkání v prosinci roku 2020.

Diplom k 70. letům Novopackého radioklubu OK1KMP

Jirka OK5XT (ex OK1HXT) se synkem Pepíkem a s Josefem OK1MKD splnili za náš klub podmínky hezkého diplomu kamarádů z Novopackého radioklubu OK1KMP, který vydávají při příležitosti Oslav 70. výročí založení radioklubu OK1KMP.

OK1KMP - OK1KOB

Neváhejte, diplom lze získat do konce roku 2020.

73! Pepa OK1MKD

Special Event Station K3M!

Jirka OK1UKY udělal za OK1KOB QSO se stanicí K3M při příležitosti 115. výročí první veřejné demonstrace bezdrátového přenosu rádiových signálů slovenského vynálezce Josefa Murgaše.

K3M - OK1KOB

QSL K3M - OK1KOB.

OK1KOB na 70 cm

Jirka OK5XT (ex OK1HXT) se synkem Pepíkem vyvíjejí činnost mimo jiné na 70 cm bandu:

MOON contest 70 cm - OK1KOB

Výňatek z logu Pepíka, synka Jirky OK5XT v MOON contestu.

DIPLOM 95 let IARU

Jirka OK1UKY a Pepa OK1MKD za klub splnili podmínky stříbrného diplomu k 95. výročí založení IARU

Diplom IARU 2020 - OK1KOB

Diplom IARU 2020 - OK1KOB.